Més que un club
El FC Barcelona és més que un club club a Catalunya perquè és la institució esportiva més
representativa del país i un dels seus millors ambaixadors. També, per raons diferents, el FC
Barcelona és més que un club club per a moltes persones de la resta de l’Estat espanyol que
van veure en el Barça un ferm defensor dels drets i les llibertats democràtiques. Ara és una
necessitat i una obligació esdevenir més que un club també al món. Cal globalitzar aquest Barça que
es preocupa per la seva gent. Cal globalitzar el Barça solidari i humanitari.
Acord històric
Per això el club ha decidit aportar el 0’7 per cent dels seus ingressos ordinaris a la
Fundació del FC Barcelona per a la posada en marxa de programes de cooperació internacional pel
desenvolupament, s’ha adherit als Objectius del Mil·lenni de les Nacions Unides i s’ha
compromès a la tasca humanitària de l’Unicef, amb l’aportació d’un milió i mig
d’euros durant els pròxims cinc anys i amb la cessió de la samarreta per a posar-hi el seu
logotip. Un acord que situa el Barça en una dimensió única.
Cobertura mundial
La cobertura televisiva d’aquest espot tindrà un abast mundial de primer ordre ja que
es podrà veure als cinc continents. Les televisions Eurosport (també Eurosport2 i Eurosport News),
ESPN, Nippon TV, ART, Televisió de Catalunya (també TV3 internacional) i Barça TV (a través de les
més de 50 cadenes que distribueixen internacionalment el seu senyal) difondran aquesta campanya
sense cap cost per al club mi per a la Fundació.