FCBARCELONA.CAT

Salta el menú

Menú principal

Menú del contingut


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

08.11.2007 11:36

La LFP premia l’acord amb l’Unicef

www.fcbarcelona.cat


El Festival Internacional de Publicitat i Comunicació de Futbol, creat per la Lliga de Futbol Professional (LFP), ha premiat el Barça per l’acord establert amb l’Unicef. Els premis s’entregaran a finals de novembre.


Les recompenses al treball solidari del Futbol Club Barcelona també arriben en forma de premis. El primer palmarès del Festival Internacional de Publicitat i Comunicació de Futbol ha mencionat l’entitat culer atorgant-li el premi d’Or a la ‘millor acció social’ per l’acord signat, a través de la seva Fundació, amb l’Unicef.

Reconeixement majoritari

El jurat, format per especialistes del món del màrqueting, la publicitat i el futbol, ha valorat molt positivament aquesta iniciativa solidària pionera que ha tingut una repercussió d’abast mundial. L’acord, signat el 5 de setembre de 2006 a la seu de Nacions Unides, a Nova York, ha desplegat el seu primer programa a Swazilàndia, en favor dels nens orfes.

A la categoria de millor acció social també s’ha premiat una campanya a Mèxic promoguda per l’entitat bancària Bancomer. El jurat, que es va reunir el passat 24 d’octubre per fer les deliberacions oportunes, lliurarà els premis a finals de novembre.

La campanya publicitària, també té premi

Per donar ressò públic a aquesta col•laboració amb l’Unicef, el Futbol Club Barcelona va encarregar un anunci a l’agència publicitària Contrapunto que també ha estat premiat. Concretament, aquest equip de publicistes ha rebut el premi de Plata en la categoria de ‘millor gràfica’ pel procés de disseny d’aquesta campanya, tant des del punt de vista conceptual com estètic. El jurat ha guardonat la poderosa imatge que mostrava un nen del tercer món envoltat de brutícia a un abocador, emmarcat per les línies d’una porteria de futbol.

Fes clic aquí per veure l'espot.
La LFP premia l’acord amb l’Unicef
Nou categories amb premi
El Festival Internacional de Publicitat i Comunicació de Futbol estableix nou categories amb guardó i premia aquelles accions que tenen motius futbolístics com a protagonistes. Els apartats premiables són: Anunci àudiovisual, Gràfica, Event, Acció de patrocini, Acció de fidelitat amb els aficionats, Campanya d’abonats, Acció social, Gran premi LFP i Premi especial del jurat.

Notícies Fundació


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana