FCBARCELONA.CAT

Salta el menú

Menú principal

Menú del contingut


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Reportatge sobre: Missió

Imatge del reportatge titulat:Posicionament

Posicionament

Nova etapa

A partir de l'any 2004, la Fundació FC Barcelona inicia una nova etapa marcada per un canvi total d'orientació, convertint-se en la identitat social per excel·lència de la institució blaugrana. Amb l’adhesió del FC Barcelona als 'Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni' de les Nacions Unides, la cessió del 0,7% dels ingressos ordinaris del club a la Fundació per a la realització de programes i projectes, i l’aliança global i pionera amb la l' Unicef, l’entitat blaugrana es posiciona com a “ més que un club” també al món, i la seva Fundació, amb aquests nous reptes, assumeix una dimensió única a nivell mundial.


• VISIÓ:

Consolidar la Fundació com la IDENTITAT SOCIAL del FC Barcelona.


• MISSIÓ:

Promoure un model social emblemàtic a través del desenvolupament d’accions solidàries, culturals i formatives pròpies que permetin la consolidació del compromís social del Barça com a “ més que un club” a Catalunya, Espanya i al món, posicionant-nos en una “dimensió única” a nivell global.


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana