Nova etapa
A partir de l'any 2004, la
Fundació FC Barcelona inicia una nova etapa marcada per un canvi total
d'orientació, convertint-se en la
identitat social per excel·lència de la institució blaugrana. Amb l’adhesió
del FC Barcelona als
'Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni' de les Nacions Unides, la cessió del
0,7% dels ingressos ordinaris del club a la Fundació per a la realització de
programes i projectes, i l’aliança global i pionera amb la l'
Unicef, l’entitat blaugrana es posiciona com a “
més que un club” també al món, i la seva Fundació, amb aquests nous reptes, assumeix
una
dimensió única a nivell mundial.
• VISIÓ:
Consolidar la Fundació com la
IDENTITAT SOCIAL del FC Barcelona.
• MISSIÓ:
Promoure un model social emblemàtic a través del desenvolupament d’accions
solidàries, culturals i formatives pròpies que permetin la consolidació del
compromís social del Barça com a “
més que un club” a Catalunya, Espanya i al món, posicionant-nos en una
“dimensió única” a nivell global.