FCBARCELONA.CAT

19.08.2009 02:31

El blog de Rutenka (II)

www.fcbarcelona.cat

El dia del seu debut com a jugador del FC Barcelona, Rutenka ens explica com va viure les hores prèvies al seu primer partit vestit amb la samarreta blaugrana i les sensacions que va tenir.

“Sabia que seria una dia especial i em vaig llevar amb forces al matí. Vaig agafar l’esmorzar amb gana i vaig veure, ja a primera hora del dia, que l’equip tenia ganes de començar a competir.

Poc després de l’esmorzar vàrem marxar cap al pavelló a entrenar. No pensin que per tenir partit a la tarda l’entrenament va ser fluix. Des que estic aquí estem treballant molt i de ben segur que donarà el seu fruit.

Arribarem a l’hotel després d’entrenar i una bona dutxa abans del dinar. El dinar tenia una mica de tot: amanida, arròs a la milanesa, patates al forn i carn. Però el meu cap tenia més ganes de jugar que la meva panxa de menjar.

Sense gaire temps de descansar, ja que el dinar va ser a les 13.30 h i la sortida cap a Skjern estava programada a les 15.45 h, vaig preparar l’equipació de joc, vaig recollir la maleta i cap a l’autocar que ens quedaven gairebé dues hores viatge.

Per fi arribava el moment de competir. Era un bon lloc per fer-ho. El pavelló estava ple i tothom tenia moltes ganes de començar el partit. Vaig sortir amb el set inicial i amb la seguretat de fer-ho bé.

P8181716.JPGXavi Pascual em va fer jugar en atac i en defensa i tota l’estona que vaig romandre a la pista intentava comunicar-me amb els companys, entendre les situacions del joc i adaptar-me als qui són el meu equip.

Vaig anotar 7 gols, dos d’ells des dels set metres, però això no em va importar gaire. La cosa veritablement important va ser que l’equip va mostrar-se sòlid darrere i que en atac van aplicar situacions que havíem entrenat. Un pas més en la nostra preparació.

Soparem a Skjern i retorn a Middelfart en autocar. Un cop vaig arribar a l’hotel estava baldat. Tocava descansar ja que dimecres tornem a tenir entrenament i partit davant el campió de Dinamarca, el KIF Kolding.

Un plaer poder estar en contacte de nou amb tots i totes i demà us explicaré com ha anat el meu tercer dia a la gira danesa.”

Siarhei Rutenka
El blog de Rutenka (II)

Notícies Handbol

Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana