Català

Salta el menu

Menú d´idiomes


El Barça també guanya a les grades


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Futbol

07.08.2007 16:20

El Barça també guanya a les grades

David Saura


El FC Barcelona jugava de visitant, però al Nissan Stadium s’ha trobat com a casa, amb un públic que s’ha abocat amb els jugadors de Frank Rijkaard en un matx ple de curiositats.


Excepte els aficionats més sorollosos que hi havia darrera de la porteria, els 56.681 espectadors que s’han aplegat al Nissan Stadium, que no era ple, estaven força més pendents dels jugadors del Barça que no pas del Yokohama F. Marinos. De fet, les presentacions de Ronaldinho i Henry han estat rebudes amb una espectacular ovació abans de començar. El partit d’aquest vespre ha estat ple de curiositats i detalls que repassem a continuació:

- Abans de començar el partit, ha sonat l’himne del Barça fins a tres ocasions, des de la sortida de l’equip fins que tots dos conjunts s’han fet una foto de família, amb els àrbitres. Una imatge gens habitual als partits de futbol.

- Quan sortien els jugadors, un grup de nois portava una pancarta amb el lema ‘Fair play’ i una altra on es veia l’escut del Barça i el de l’Unicef. A l’estadi també hi havia dues tanques publicitàries amb tots dos logos.

WEB_02.jpg- Els dos videomarcadors de l’estadi repetien les jugades del partit, excepte en els casos de les jugades polèmiques, com el gol anul•lat a Eto’o, al minut 30, per fora de joc i la jugada de possible penal a les acaballes de la primera part.

- Com ja va passar fa dues temporades, un dels fons de l’estadi era de gran majoria blaugrana, amb nombrosos aficionats amb la samarreta del Barça i una pancarta ja tradicional en aquestes ocasions: ‘Japó és blaugrana’.

- El Barça ha estrenat publicitat a la màniga de la samarreta, només per aquest partit. En el lloc on habitualment hi ha el logotip de la LFP, en aquest cas hi lluïen unes altres sigles, les de l’empresa japonesa MLJ, patrocinadora del matx. És una empresa de continguts per a mòbils.

- Com ja va quedar palès el dia de la presentació del partit, l’atenció mediàtica era espectacular. Al Nissan Stadium hi havia més de 100 fotògrafs, i només cinc d’aquests seguien l’atac del conjunt japonès.

- Al descans, els videomarcadors de l’estadi han emès un espot de Catalunya com a destí turístic, on, després de mostrar diversos indrets del país, sortien tres jugadors del Barça (Xavi, Henry i Ronaldinho) dient: ‘Benvinguts a Catalunya. Welcome to Catalonia’. També s’ha pogut veure la campanya publicitària ‘El repte més difícil’ que el Barça va fer amb motiu de l’acord amb l’Unicef.
El Barça també guanya a les grades
500.000 iens per Giovani
Giovani dos Santos ha estat escollit com el jugador més valuós del partit (MVP), tot i que només ha jugat 45 minuts. Com a recompensa, el mexicà ha rebut un premi de 500.000 iens, que són aproximadament uns 3.000 euros. El seu gol ha servit per decantar el partit i aconseguir la primera victòria contra el Yokohama Marinos (0-1) després de dos empats en les últimes temporades (1-1 i 3-3). A més, ha estat la primera vegada que el Barça guanya al Nissan Stadium, on va perdre també la final de la Copa Intercontinental.


Comparteix a

Notícies Futbol

Futbol: Arxiu Partits 2007/08


Patrocinadors oficials


Copyright - FCBarcelona | Nota Legal | Venda entrades | Aquesta pàgina web és l´única oficial del FC Barcelona

Segueix-nos a: Facebook | Twitter | Youtube | RSS


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana