FCBARCELONA.CAT

18.08.2009 18:44

El blog de Rutenka (I)

www.fcbarcelona.cat

El nou crac del Barça Borges repassarà, a través de www.fcbarcelona.cat i des de Dinamarca, quines són les seves primeres sensacions com a blaugrana.

"Hola a tothom, sóc Siarhei Rutenka i durant aquests dies que estem de gira a Dinamarca us aniré explicant quines són les meves activitats i sensacions dins d’aquesta nova etapa com a jugador del Barça. Desitjo que us agradi!

Dilluns va ser un dia llarg, ja que m’he llevat a les 6.40 h del matí i he anat cap a l’entrenament. Va ser també un dia especial; després d’entrenar marxàvem una setmana per fer una gira a Dinamarca que ens ajudarà a preparar aquesta llarga pretemporada.

Vaig utilitzar tots aquest mitjans de transport. Vaig anar a l’entrenament matinal en cotxe i m’ha tocat fer bicicleta estàtica mentre els companys feien cursa. Tinc el genoll un pèl carregat i el doctor m’ha recomanat fer aquesta activitat.

Després de l’entrenament i abans d’anar cap a l’Aeroport de Barcelona en autocar vam fer un bon esmorzar al Palau. Vam agafar un vol regular cap a Copenhaguen. Van ser gairebé tres hores, però no es va fer gens pesat.

Rutenka_sol.jpgUn cop arribats a Copenhaguen, ens vam desplaçar fins a Middelfart en autocar. Van ser gairebé tres hores més i com que m’he aixecat tan aviat la son m’ha vençut i vaig dormir bona part del trajecte fins a l’arribada a l’hotel.

QM3D1654.jpgA l’hotel comparteixo habitació amb l’Iker Romero, que està una mica xafat per una gastroenteritis, però desitjo que ben aviat es trobi millor.

Malgrat el viatge llarg hem entrenat a les 19.15 h. Ha estat un entrenament divertit. Hem suat després del viatge i en ‘Pasqui’ ens ha preparat diversos exercicis competitius. Malgrat que he perdut alguns jocs, cosa que no m’agrada gens, m’ho he passat d’allò més bé.

Vaig sopar bastant i després vaig trucar a la meva dona per explicar-li que tot ha anat bé i que ja tinc ganes de debutar.

Aquest dimarts debutaré amb el FC Barcelona Borges. Potser els sentiments seran més especials el dia que debuti en competició oficial, però vull que el partit ens surti be, fer les menys errades possibles i guanyar malgrat que sigui un partit amistós.

I fins aquí el meu primer dia a Dinamarca. Us continuaré escrivint cada dia per explicar-vos el que va passant.

Una forta abraçada i gràcies per llegir-me."

Siarhei Rutenka

El blog de Rutenka (I)

Notícies Handbol

Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana