Català

Salta el menu

Menú d´idiomes


El Barça promociona Catalunya a Àsia


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

04.08.2010 08:32

El Barça promociona Catalunya a Àsia

David Saura (enviat especial)


El FC Barcelona segueix implicant-se en la promoció de Catalunya, coincidint amb les gires de pretemporada. En aquest cas, els turoperadors coreans han estat els primers de conèixer les possibilitats turístiques del país i també del Barça.


L’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el FC Barcelona promocionen conjuntament durant aquests dies la destinació de Catalunya. Prop de 100 persones, entre turoperadors i periodistes locals, van assistir a la primera de les trobades que va fer-se a Seül. El pròxim dia 6 se’n farà una altra a Pequín, coincidint amb l’últim partit amistós de la gira.

El directiu Jordi Moix va ser l’encarregat de donar la benvinguda als assistents en nom del Barça i de fer una breu introducció del club. Va agafar el relleu un altre directiu, Didac Lee, nascut a Figueres però de pares xino-taiwanesos, que va exemplificar la plena integració d’un ciutadà d’origen asiàtic a Catalunya.

Els atractius del Barça

2010-08-03_TURISMO_CATALUNYA_04.JPGEl nou responsable de Màrqueting del club, Laurent Colette, va ser l’encarregat de presentar els principals atractius del FC Barcelona, tant a nivell esportiu i institucional com especialment sobre l’oferta comercial del club. En aquest sentit, va destacar el Museu com un dels atractius del FC Barcelona per als turistes, però també va presentar l’oferta del club per a celebrar reunions i trobades d’empresa al Camp Nou, o la possibilitat de reservar llotges ViP per a empreses.

Catalunya com a destí

2010-08-03_TURISMO_CATALUNYA_01.JPGPer últim, va intervenir Antonio Li, director del Centre de Promoció Turística a la Xina, de l’ACT, que va repassar les principals destinacions turístiques de Catalunya, des dels Pirineus, passant per la Costa Brava, la Costa Daurada i fins a Barcelona. També va oferir altres atractius com la cultura, la gastronomia, el shopping o el turisme de convencions, on el FC Barcelona presenta una oferta singular.

Com a cloenda de la presentació es van sortejar samarretes del Barça i entrades per al partit contra el combinat de la K-League. Aquestes accions promocionals s’emmarquen en l’acord de col•laboració conjunta que, des de fa uns anys, mantenen l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona amb l’objectiu de promoure la destinació catalana. Aquest vincle ha permès que l’ACT hagi realitzat presentacions de la marca turística “Catalunya” a diverses ciutats d’arreu del món on el Barça ha jugat partits, com ara París, Londres, Milà, Glasgow, Tòquio o Shangai, entre d’altres.
El Barça promociona Catalunya a Àsia
Logo i espot
En el marc del conveni signat, un any més, entre l’ACT i el FC Barcelona, els jugadors del Barça llueixen el logo de la marca Catalunya en la seva samarreta de carrer durant tota la gira Àsia. A més, en els dos partits a terres asiàtiques s’emetrà, a les pantalles de l’estadi, un vídeo amb imatges promocionals de Catalunya com a destinació turística.


Comparteix a

Noticies del Club

Revista Barça


Patrocinadors oficials


Copyright - FCBarcelona | Nota Legal | Venda entrades | Aquesta pàgina web és l´única oficial del FC Barcelona

Segueix-nos a: Facebook | Twitter | Youtube | RSS


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana