Català

Salta el menu

Menú d´idiomes


#campionsfcb, ‘trending topic’ mundial en català


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

12.05.2011 14:51

#campionsfcb, primer ‘trending topic’ mundial en català de la història del Club

www.fcbarcelona.cat


Milers de barcelonistes d’arreu del món celebren la consecució del títol amb la paraula proposada des del FC Barcelona a través de les xarxes socials.


#campionsfcb, primer ‘trending topic’ mundial en català de la història del Club

Barça TV

En el cas concret de Barça TV, es va convertir en líder d’audiència entre les emissores d’àmbit esportiu que emeten a través de la TDT a Catalunya. El programa especial que es va fer just després del partit a Llevant, que va tenir una durada de més de tres hores en directe des de la gespa del Camp Nou i amb tres títols de Lliga sobre el terreny de joc, va tenir una punta del 4,2% de ‘share’ -139.000 espectadors- cap a les 22.30 hores.

El llançament que es va fer des dels comptes oficials del FC Barcelona - twitter.com/fcbarcelona_cat, twitter.com/fcbarcelona_es i twitter.com/fcbarcelona-,
just després de l’instant en què el conjunt dirigit per Josep Guardiola es convertís en campió de Lliga, va propiciar que aquest 'hashtag' -etiqueta- s’hagi mantingut com a 'trending topic' –tendència de moda- mundial sostingut durant aquesta nit tant a l' Estat espanyol com a Catalunya. A més, #campionsfcb ha arribat a generar el 0,16% de tots els comentaris en l'àmbit mundial entre les 23 hores i la una de la matinada.

Top tweets

D’entre totes les piulades, hi ha algunes que han aconseguit convertir-se en ' top tweets', és a dir, que han rebut més de 200 ' retweets' cadascun. Aquest és el cas, per exemple, del que deia “Barça now have 21 league titles” (El Barça ja té 21 títols de Lliga), o un altre que apuntava “The team has just arrived at Camp Nou” (L’equip acaba d’arribar al Camp Nou).

Èxit de les xarxes socials pròpies

A més del Twitter, la resta de les xarxes socials del Club també van aconseguir dades significatives amb motiu de la que és la tercera Lliga consecutiva amb Josep Guardiola al capdavant de la banqueta, i a la vegada la 21a de la història de l’Entitat. I és que l’alegria del barcelonisme es va fer palesa a través de totes les xarxes socials del Barça, que van treure fum a mesura que avançava la nit.

Facebook i Youtube

Tot el material multimèdia –ja siguin fotografies o vídeos- que s’han reproduït a través d’aquestes xarxes socials ha tingut un èxit molt elevat. A Facebook, per exemple, prop de 100.000 persones s’han fet fans durant el transcurs d’aquesta nit. En aquesta xarxa social, a més, prop de 80.000 persones han clicat al “M’agrada” al post que incloïa el vídeo “Campions de Lliga”. Un vídeo, aquest, que al Youtube ha rebut prop de 60.000 visites des que es va penjar dimecres a les 22 hores fins aquest dijous a les 14 hores.

Noticies del Club

Revista Barça


Patrocinadors oficials


Copyright - FCBarcelona | Nota Legal | Venda entrades | Aquesta pàgina web és l´única oficial del FC Barcelona

Segueix-nos a: Facebook | Twitter | Youtube | RSS


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana