Català

Salta el menu

Menú d´idiomes


Bon balanç a la Megastore


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

14.01.2011 11:55

Bon balanç a la Megastore

www.fcbarcelona.cat


La Megastore del Camp Nou tanca una bona campanya de Nadal gràcies als bons resultats de l’equip i a les campanyes per aconseguir que els barcelonins i catalans d’arreu s’apropin a la botiga principal.


Gràcies a la campanya ‘Sóc Megaculé’, a través de la qual els clients de la principal botiga del Barça al Camp Nou compartien experiències i fotografies a través d’Internet i les xarxes socials, el públic local i més pròxim ha estat un dels principals clients de la Megastore del Camp Nou aquest Nadal. Segons els màxims responsables d’aquesta botiga, el 50% dels visitants habituals són turistes, i es va engegar aquesta campanya amb l’objectiu d’atraure el client més proper.

Això, juntament amb una campanya tèxtil amb referències com el ‘Black Pack’, és a dir, les jaquetes negres que van estrenar els futbolistes en l’escalfament del partit contra el Reial Madrid, ha fet que molts socis, aficionats i turistes s’aproximessin a aquesta botiga de 1.600 metres quadrats i amb més de 3.500 productes per adquirir les últimes novetats aquestes festes.

La Megastore és l’única botiga en què es troben el cent per cent dels productes de la línia destinada a l’equipació dels jugadors del primer equip.

Els productes ‘estrella’

2010-06-05_NUEVA_CAMISETA_03.JPGLa nova samarreta anomenada ‘autèntica’, és a dir, la que va encapsada i que té un preu superior a l’habitual, ha multiplicat per dos les vendes aquest Nadal. Es tracta de la samarreta blaugrana del primer equip, que és exactament idèntica a la que porten els jugadors, amb els mateixos sistemes de transpiració i els mateixos detalls.

El llibre ‘Barça, estem fent història’, amb imatges del fotògraf oficial del Club, Miguel Ruiz, ha estat un altre dels productes que més èxit ha tingut aquest Nadal.

Fins i tot, productes com el Nike Pro Combat -la samarreta tèrmica que els jugadors es posen sota la samarreta per donar escalfor- ha tingut molt bona acceptació entre els clients.

Els motius

Les visites al Museu i a les instal•lacions blaugrana provoquen una gran afluència de turistes a la Megastore. Això, sumat als excel•lents resultats de l’equip, fa que aquells que visiten Barcelona també comprin productes Barça perquè per a ells és més que una compra, és una experiència única.

La identificació amb l’equip

2010-06-05_NUEVA_CAMISETA_18.JPGEl nom de futbolista més estampat a les samarretes, segons els responsables de la Megastore, és el de Leo Messi. Després, Xavi, Iniesta i Villa, per aquest ordre, són l’ordre de preferències en el procés d’estampació. Però superior a Messi és la demanda de posar els noms propis, el del mateix soci o aficionat.
Bon balanç a la Megastore
Un record per sempre
Les dues setmanes abans que es retirés el símbol de campions del món, la Megastore va obtenir bons resultats i un important augment en la venda d’aquesta samarreta única, ja que simbolitza la temporada que el Club va aconseguir tots els títols i es va coronar com el millor equip del món.


Comparteix a

Noticies del Club

Revista Barça


Patrocinadors oficials


Copyright - FCBarcelona | Nota Legal | Venda entrades | Aquesta pàgina web és l´única oficial del FC Barcelona

Segueix-nos a: Facebook | Twitter | Youtube | RSS


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana