Català

Salta el menu

Menú d´idiomes


www.fcbarcelona.cat, cada cop més global


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

06.08.2007 10:08

www.fcbarcelona.cat, cada cop més global

David Saura


Conscient de la transcendència cada cop més global de tot el que envolta el FC Barcelona, el club ha posat en marxa dos acords amb les corporacions Rakuten i Sports CN, per redissenyar i publicar el seu lloc web al Japó i la Xina, respectivament.


Coincidint amb la gira asiàtica els internautes xinesos estan d’enhorabona, ja que poden seguir l’actualitat diària de l’equip de Frank Rijkaard a través de http://fcbarcelona.guanwangcn.com/, lloc oficial del club en el seu idioma (també s’hi pot accedir a través de www.fcbarcelona.cat, seleccionant l’idioma xinès).

Acord amb Sports CN

Aquesta nova versió s’ha posat en marxa gràcies a l’acord amb l’empresa Sports CN, líder on line en el mercat xinès i que forma part de la companyia multinacional de mitjans MIH Group. Sens dubte, un aliat perfecte per al mercat xinès, atesa la llarga experiència empresarial d’aquesta corporació, especialment pel que fa als mitjans electrònics (internet, televisió de pagament, serveis per a mòbils...).

En aquest nou lloc web, es poden consultar tots els continguts informatius vinculats al primer equip de futbol. També es disposa de tota la informació corporativa i històrica de l’entitat, que es completa amb continguts específics pensats per al públic xinès.

Fa tres anys, el club ja va posar en marxa de manera experimental una primera versió en xinès, però només es tractava de la publicació d’algunes notícies traduïdes al xinès. A diferència d’aleshores, ara es compta amb un portal més complet, amb un major nombre de continguts en xinès i amb el suport de Sports CN, gran coneixedor de les necessitats i els usos del públic local.

Redisseny i nous continguts

En el cas del Japó, el site http://www.fcbarcelona.jp/ ha experimentat un redisseny i una nova orientació, tal com ja va passar amb el lloc oficial del club. En aquest cas, la iniciativa s’ha dut a terme gràcies a l’acord amb el grup Rakuten, que és la setena empresa del món més important d’internet, amb més de 32 milions d’usuaris registrats. A banda del negoci d’internet, el FC Barcelona desenvolupa, des de ja fa un any, altres projectes amb el grup Rakuten, com la posada en marxa d’una targeta de crèdit Visa Barça i d’una revista oficial en japonès. Iniciatives que reforcen encara més la presència de la marca Barça al Japó, el país estranger amb més socis del club.

Imagen_1.jpgAmb aquests acords el club consolida el seu pla estratègic comercial amb l’objectiu de potenciar, encara més, la presència de la institució i de la marca Barça a l’Àsia, en aquest cas a través del potencial que ofereix internet. A més, es generen i s’amplien noves vies de negoci per al club.
www.fcbarcelona.cat, cada cop més global
L’àrab i el coreà, a l’horitzó
Amb les versions xinesa i japonesa del lloc web en marxa, el club treballa perquè ben aviat ja es pugui consultar el ‘site’ en àrab i coreà. En el primer cas, ja existeix un acord amb l’empresa LinkDotNet (que es va presentar oficialment durant el partit amistós al Caire) que permetrà, en les pròximes setmanes, acostar els continguts Barça al nombrós públic que té l’àrab com a llengua vehicular. Més endavant, l’objectiu és concretar un acord amb una empresa de Corea que permeti tenir també una versió en aquest idioma. Cal recordar que actualment el lloc web ja es pot consultar en català, castellà i anglès, aquests dos últims els que tenen més visites.


Comparteix a

Noticies del Club

Revista Barça


Patrocinadors oficials


Copyright - FCBarcelona | Nota Legal | Venda entrades | Aquesta pàgina web és l´única oficial del FC Barcelona

Segueix-nos a: Facebook | Twitter | Youtube | RSS


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana