Català

Salta el menu

Menú d´idiomes


Barça TV, present a 151 països de tot el món


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

03.08.2007 12:22

Barça TV, present a 151 països de tot el món

www.fcbarcelona.cat


En el marc de l’expansió internacional del nostre club, Barça TV no s’atura i continua arribant a tot el món. A dia d’avui, el canal de televisió oficial del club ja es pot veure a 151 països d’arreu del planeta.


mapa2.jpgAquesta fita històrica és la consolidació de l’expansió del canal des que es van signar els primers acords de distribució internacional de Barça TV amb el Japó i França l’estiu del 2005. Cal remarcar que, respecte a la temporada passada, s’ha produït un augment en l’abast de Barça TV Internacional de gairebé 98 països. Aquest increment de cobertura és la conseqüència dels diferents acords individuals als quals ha arribat el club al llarg de la temporada a cadascun dels països. De fet, i coincidint amb l’estada del FC Barcelona en terres asiàtiques, el club ha anunciat dos acords més. Per una banda, s’ha arribat a un nou acord amb GolTV per a l’emissió de Barça TV Internacional per a la resta d’Àsia (amb l’excepció de la Xina, el Japó i Corea). A més, s’ha renovat l’acord que Barça TV Internacional ja tenia amb EuroSoccer per a la Xina.

El nou acord amb GolTV

qm3d6955.jpgL’acord entre el FC Barcelona i GolTV per a l’emissió de Barça TV Internacional a tot Àsia amb l’excepció de la Xina, el Japó i Corea és de tres temporades (2007/08 – 2009/10). GolTV, que també emet per cable, satèl•lit i per Internet, consta de dos canals principals: GolTV 1 i GolTV 2. Entre els seus continguts esportius destaquen part dels de la Manchester United TV (MUTV), partits de la Premier League escocesa, de la Lliga francesa, així com el programa especialitzat en futbol ‘Futbol Mundial’.

Renovació amb EuroSoccer

La renovació entre el club i EuroSoccer per a la continuïtat de l’emissió de continguts de Barça TV Internacional a la Xina s’ha fet per a tres temporades (2007/08 – 2009/10). EuroSoccer, que emet tant a través de cable, com per satèl•lit i Internet, té els drets per emetre partits de la Premier League anglesa en directe, així com també té drets per a l’emissió de partits de la Lliga de Campions, i de les lligues italiana, espanyola, francesa, coreana i japonesa.

Ingla: “El bon moment esportiu i la imatge institucional, factors decisius”

qm3d5802.jpgEl vicepresident responsable de l’àrea de Màrqueting i Mèdia del club Marc Ingla destaca com “el bon moment esportiu i la bona imatge institucional del Barça han ajudat de manera decisiva al fet que els operadors de televisió d’arreu del món s’hagin fixat en el Barça i hagin decidit comprar els seus continguts televisius exclusius”. A més, ressalta quina és l’actual estratègia del canal de televisió blaugrana: “L’estratègia de Barça TV continua sent la de portar les imatges més genuïnes del Barça a tos els racons del món on hi hagi aficionats del Barça amb ganes de saber les darreres novetats del club. D’aquest manera aconseguim transmetre amb tota la genuïnitat les imatges més espectaculars dels nostres equips i també el sentiment i valors del Barça.”

Nous acords clau per a la projecció del Barça a Àsia

Pel que fa al nou acord del club amb GolTV i a la renovació del que ja es tenia amb EuroSoccer, Marc Ingla ha assenyalat: “Estem especialment satisfets pels nous acords amb EuroSoccer a la Xina i amb GolTV per a la regió d’Àsia en general, ja que són els socis idonis per projectar la imatge i els valors del FC Barcelona a la zona. Aquests acords permetran al Barça ser encara més proper als aficionats de la Xina i d’Àsia en general, a la vegada que pot ser un nou impuls per fer créixer el futbol en aquesta regió.”
Barça TV, present a 151 països de tot el món
Un producte adaptat
Dins del projecte de distribució i expansió internacional de Barça TV, el club va posar en marxa a començament del 2006 una versió internacional del canal de televisió oficial del club. Es va crear una versió reduïda de Barça TV adaptada al mercat internacional, amb una programació de sis hores setmanals. L'objectiu era aprofitar els continguts del canal, agrupar-los de manera coherent i així fer-los interessants per a un públic internacional. El contingut d'aquesta programació de sis hores setmanals s’envia en català, en castellà i es tradueix i es dobla a l'anglès, però també s'envia una versió de la mateixa programació en so original perquè les cadenes que vulguin fer el doblatge en els seus idiomes puguin fer-ho.


Comparteix a

Noticies del Club

Revista Barça


Patrocinadors oficials


Copyright - FCBarcelona | Nota Legal | Venda entrades | Aquesta pàgina web és l´única oficial del FC Barcelona

Segueix-nos a: Facebook | Twitter | Youtube | RSS


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana