Català

Salta el menu

Menú d´idiomes


Nova campanya de la Fundació


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

09.06.2008 10:11

Nova campanya de la Fundació a favor de l’educació

www.fcbarcelona.cat


La Fundació llança la campanya publicitària “El futbol no és el més important” per sensibilitzar sobre la importància de l’educació entre els més vulnerables.


Després de gairebé dos anys de l’última campanya en què es van comunicar els reptes que anaven més enllà del terreny esportiu, la Fundació FC Barcelona llança una nova campanya de sensibilització sobre la importància de l’educació i l’esport com a eina d’inclusió social.

El missatge central de la campanya és “El futbol és important, la seva educació ho és encara més”. Amb aquest lema es posa de manifest el foment que la Fundació FC Barcelona fa de la cooperació internacional per al desenvolupament amb programes i projectes en els quals mitjançant l’esport i, especialment, el futbol, es dóna un suport integral en termes d’educació i assistència sanitària als nens i nenes més vulnerables del món.

Versió audiovisual i gràfica

Educacix_CA_b.jpgLa campanya està formada per un espot i una versió gràfica. La part audiovisual consta d’un espot de 25 segons produït en vuit idiomes (català, castellà, anglès, francès, portuguès, xinès, japonès i àrab). En aquesta producció un nen africà demostra la seva habilitat futbolística comptant els tocs que dóna a una pilota sense parar. A mesura que avança, l’espectador s’adona que no sap comptar-los. Es tracta d’una imatge que genera simpatia però que amaga un problema sovint oblidat: la manca de formació escolar d’aquests infants. Una realitat i un problema que han d’estar per sobre del futbol i per al qual la Fundació FC Barcelona està desenvolupant programes per arribar a més de 100.000 nens en més de 15 països juntament amb l’Unicef, la Unesco i l’ACNUR.

La versió gràfica està formada per tres imatges que reforcen l’assistència integral que ofereixen els programes de la Fundació FC Barcelona. Per transmetre aquests projectes gràficament, l’escut del club apareix sense algun dels seus elements habituals (les lletres “FCB”, la pilota i la creu), que passen a formar part de la fotografia sota el lema “Una part del Barça està amb qui més ho necessita”.

Aquests símbols representen l’ajuda que arriba als nens: a través de la pilota es representa la il·lusió que ha arribat als infants als camps de refugiats; amb les lletres “FCB”, els projectes educatius que s’estan desenvolupant arreu del món; i amb la creu es representa l'assitència sanitària. La campanya ha estat desenvolupada per l’agència Contrapunto i l’espot va ser rodat a Barcelona durant el mes d’abril passat i és obra del realitzador Paolo Mitton.

Nova campanya de la Fundació a favor de l’educació
Una difusió mundial
La campanya té una vocació internacional i pren com a data de sortida la primera setmana de juny, coincidint amb un esdeveniment esportiu de primer nivell com l’Eurocopa 2008.

La campanya s’emetrà a nivell internacional a través d’ Eurosport que arriba a 54 països i a més de 240 milions d’espectadors així com a través d’ESPN a totat l’Amèrica Llatina. La campanya també arribarà a més de 50 cadenes que distribueixen internacionalment el senyal de Barça TV, el canal propi del FC Barcelona. A nivell de l’estat espanyol, la campanya s’emetrà durant el mes de juny a La Sexta, Digital + , Televisió de Catalunya i Barça TV i al canal de Youtube del club http://www.youtube.com/fcbarcelona

La Fundació FC Barcelona vol agrair als mitjans de comunicació que participen en aquesta campanya que hagin decidit difondre-la sense cap cost.

Per veure el vídeo fes clic aquí .


Comparteix a

Noticies del Club

Revista Barça


Patrocinadors oficials


Copyright - FCBarcelona | Nota Legal | Venda entrades | Aquesta pàgina web és l´única oficial del FC Barcelona

Segueix-nos a: Facebook | Twitter | Youtube | RSS


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana