Català

Salta el menu

Menú d´idiomes


Acord històric amb la Lliga Americana


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

15.05.2008 16:13

Acord històric amb la Lliga Americana

www.fcbarcelona.cat


El FC Barcelona és el primer club europeu que ha establert un acord estratègic a llarg termini amb la Lliga professional de futbol dels Estats Units. Els vicepresidents Ferran Soriano i Jaume Ferrer han firmat l’acord aquest dijous a Nova York.


Fruit d’aquest acord entre el Barça i la Major League Soccer (MLS), el Futbol Club Barcelona es compromet a jugar un mínim de sis partits amistosos als Estats Units en els propers cinc anys. Per la seva banda, el club blaugrana garanteix la presència i la promoció permanent de la marca Barça en tot el mercat nord-americà. Els primers compromisos esportius d'aquest acord tindran lloc aquest estiu i seran anunciats la setmana que ve. Aquesta aliança implica accions en el camp comercial, en l’esponsorització, en el màrqueting i en les relacions públiques.

Una marca global

El vicepresident de màrqueting, Jaume Ferrer, ha volgut destacar la importància d’aquesta aliança: “Aquest acord no significa només la disputa d’uns partits amistosos, sinó que persegueix que la marca Barça tingui una presència permanent als Estats Units. Tot i així, no només hi haurà accions de caràcter comercial, sinó que també es duran a terme accions socials per estendre la idea del 'més que un club al món'.”

mls_signing01.jpgPer la seva banda, el vicepresident econòmic, Ferran Soriano, també present en la firma de l’acord, ha remarcat: “El Barça recolzarà i potenciarà el futbol als Estats Units. Mitjançant aquesta promoció, en què nosaltres ens hi implicarem, també aconseguirem promocionar i recolzar la marca Barça a l'Amèrica del Nord. Hi ha una voluntat per captar espònsors i marques que es puguin associar en un futur al nom del Futbol Club Barcelona als Estats Units”.

La grandesa del Barça

Per últim, Don Garber, comissionat de la MLS, ha mostrat la seva satisfacció per aquest acord: “El FC Barcelona és una marca mundialment coneguda per la seva gran història, futbolistes extraordinaris, joc dinàmic i èxits. A més, el Barça ha demostrat ser molt més que un club gràcies als seus compromisos amb les causes globals”. És per això que, segons paraules de Garber, “la MLS està encantada d’ajudar a estendre la història del Futbol Club Barcelona i el desenvolupament de la seva marca a l'Amèrica del Nord”.
Acord històric amb la Lliga Americana

Per visualitzar aquest contingut és necessari que descarregueu l'última versió del Flash Player


Èxit rotund el 2006
La gira que el Futbol Club Barcelona va fer pels Estats Units l’estiu del 2006 va ser un èxit de públic. Els blaugranes van tenir una mitjana de 80.734 aficionats en els tres partits que van disputar en terres americanes, una xifra molt superior a la de qualsevol altre club europeu. El Barça va ser capaç d’omplir els tres estadis on va jugar. El primer, Los Angeles Memorial Coliseum, on va empatar a un contra el Guadalajara davant 92.650 espectadors. El segon, el Reliant Stadium de Houston, on va empatar a tres contra el Club Amèrica amb la presència de 70.550 aficionats a les grades. I el tercer, al Giants Stadium de Nova York, on 79.002 espectadors van veure la victòria davant els New York Red Bulls.


Comparteix a

Noticies del Club

Revista Barça


Patrocinadors oficials


Copyright - FCBarcelona | Nota Legal | Venda entrades | Aquesta pàgina web és l´única oficial del FC Barcelona

Segueix-nos a: Facebook | Twitter | Youtube | RSS


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana