La Fundació repartirà aquest dissabte al Camp Nou tríptics informatius sobre aquesta campanya i oferirà pomes a tots els assitents que ho desitgin. L’objectiu és sensibilitzar sobre els hàbits alimentaris saludables.
La campanya continua
La campanya, on hi col·laboren la Fundació SHE i la Fundació Alícia, va tancar aquest
divendres a Tortosa el cicle de xerrades formatives per les universitats catalanes, on hi han
participat com a ponents experts en nutrició i exjugadors del FC Barcelona. Després de
l’acció al Camp Nou de dissabte, ‘Som el que mengem’ continuarà el seu camí per
diverses instal·lacions esportives de Catalunya per arribar a uns 17.000 joves del territori.
Després de la bona arrencada de “Som el que fem, som el que mengem” el mes de
setembre passat, amb Valentí Fuster i Ferran Adrià i, just quan estan finalitzant les xerrades
formatives de la campanya, amb èxit de convocatòria, per set universitats catalanes, el projecte
arriba al Camp Nou, coincidint amb el Barça-Mallorca.
Repartiment de pomes
L’objectiu és apropar aquest projecte de la Fundació al soci i al barcelonista per
fomentar el seu sentit de la responsabilitat sobre les conseqüències positives que reporta
practicar esport amb regularitat i seguir una dieta saludable. Per aconseguir-ho, tots els
barcelonistes que s’apropin a l’Estadi aquest dissabte, trobaran al seu seient un
tríptic informatiu amb ‘Deu consells per una alimentació deu” i, en acabar el partit,
s’oferiran pomes a les portes de l’Estadi a tots aquells que ho desitgin, gentilesa de
l’empresa Giropoma.
Menció en la prèvia del Barça-Mallorca
A més a més, en la prèvia del Barça-Mallorca, l’‘speaker’ del Camp Nou,
Manel Vich, farà una menció al projecte, es podrà veure una lona de la campanya a la gespa i, tant
els videomarcadors com l’‘speed-time’ oferiran informació sobre el tema. Aquesta
acció de proximitat també es va dur a terme al Palau, aquest dijous, per al partit Barça
Regal-Asseco Prokom, on també es van repartir fulls
informatius.