FCBARCELONA.CAT

Salta el menú

Menú principal

Menú del contingut


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

18.08.2009 11:43

La vessant solidària del Gamper

www.fcbarcelona.cat


El FC Barcelona i ACNUR fan visible la seva tasca a favor dels refugiats en el 44è Trofeu Joan Gamper a través de les noves samarretes de la campanya MÉS i la commemoració del primer Dia Mundial de l’Assistència Humanitària.


La 44a edició del Trofeu Joan Gamper no només es viurà des del terreny esportiu. El FC Barcelona, a través de la seva Fundació, i ACNUR volen aportar una nota solidària al trofeu del fundador del club recordant els més de16 milions de refugiats i sol•licitants d'asil i 26 milions de persones desplaçades internes, que s'han vist desarrelades dels seus propis països.

Samarretes úniques

Les samarretes de la campanya MÉS que llueixin els jugadors durant el partit davant el Manchester City seran subhastades al setembre en el portal en línia SocialBid, que forma part de la plataforma Ebay.

Els beneficis obtinguts per la venda de l'edició 1899 de MÉS i de la subhasta solidària es destinaran a finançar projectes de la Fundació FC Barcelona i ACNUR; iniciatives que uneixen esport i educació a favor de joves refugiats i vulnerables.

Aquesta edició especial MÉS de col·leccionista està a la venda al Nike Megastore del Camp Nou, al Nike Store del passeig de Gràcia, 29, i al Nike Store de Rambles, 120, a Barcelona.

Dia Mundial de l’Assistència Humanitària

Aquesta edició del Trofeu Joan Gamper coincideix amb la celebració del primer Dia Mundial de l'Assistència Humanitària, data establerta per l'Assemblea General de les Nacions Unides per donar a conèixer les activitats d'ajuda i cooperació que es desenvolupen al món i, al seu torn, per retre homenatge als treballadors humanitaris que han perdut la vida o han resultat ferits en el compliment de la seva tasca.
La vessant solidària del Gamper
El projecte MÉS

MÉS és una aliança entre el FC Barcelona, Nike i ACNUR, presentada el 4 de desembre passat amb la participació de futbolistes del primer equip.

Partint de l'eslògan 'Més que un club', s'ha posat a la venda una col·lecció de peces dissenyades per Nike i respectuoses amb el medi ambient. Entre els productes de la col·lecció MÉS, s'hi inclouen dessuadores, samarretes i gorres.

Els beneficis de la venda dels productes de la marca MÉS van destinats als projectes de la Fundació del FC Barcelona i d'ACNUR.

L'aliança ha permès la posada en marxa de projectes que han beneficiat milers de nenes i nens refugiats al Nepal, l'Equador i Ruanda.

Notícies Fundació


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana