FCBARCELONA.CAT

Salta el menú

Menú principal

Menú del contingut


Torna a l´inici de la plana

Contingut

Enllaç al contingut associat

Club

02.02.2008 11:37

Reconeixement a la vessant humanitària

www.fcbarcelona.cat


Segons un estudi recent, el FC Barcelona és l’entitat que més destaquen els consumidors dels mitjans de comunicació quan se’ls pregunta per empreses que practiquen el patrocini humanitari.


Un estudi de mitjans publicat el passat mes de desembre per l’empresa d’anàlisi i investigació OmnicomMediaGroup situa al FC Barcelona com l’entitat més reconeguda en aquesta versió de patrocini. Els resultats demostren, principalment, que la vinculació amb l’Unicef té una visibilitat molt destacada entre el públic.

Aquest estudi, que es publica anualment, s’ha realitzat a través de 750 trucades telefòniques setmanals durant tot el 2007 amb una mostra de gairebé 38.000 individus, tots ells majors de 14 anys i residents a l’Estat espanyol. Per obtenir els resultats s’ha registrat el record espontani que tenen els consumidors de mitjans de comunicació de les marques que realitzen una activitat publicitària. El FC Barcelona ha estat l’entitat més esmentada per la mostra quan s’ha preguntat per entitats o empreses que practiquen patrocini solidari.

La mostra ha recordat unes 1.500 vegades més la visibilitat del FC Barcelona que la de La Caixa i Telecinco, empreses que ocupen el segon i tercer lloc del rànquing, respectivament. L’estudi també indica que el reconeixement d’aquesta vessant del FC Barcelona ha crescut durant el 2007 un 42%, respecte a les dades de l’any anterior.
Reconeixement a la vessant humanitària

Notícies Fundació


Torna a l´inici del contingut d´aquesta plana
Torna a l´inici de la plana